Is er ergens raples in regio Rijswijk?

Ik ben opzoek naar raples in de buurt van regio Rijswijk, zou dat mogelijk kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ja, de Rapfabriek heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld tot een van de weinige kwalitatieve aanbieders van de "workshop Rap" in Rijswijk.

Wij bieden de mogelijkheid om de Rap workshop in te zetten voor elke gelegenheid. De vorm van de workshop wordt door onze docenten namelijk volledig afgestemd op het niveau van de deelnemers, het aantal deelnemers, de gewenste tijdsduur en het doel van de workshop.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tijdens deze workshop gaan de deelnemers aan de hand van een zelfgekozen beat en onderwerp op een leuke en interactieve manier aan de slag met het maken van een rapnummer bestaande uit een refrein en coupletten.

Ter afsluiting zullen de deelnemers zich als echte rappers naar elkaar toe presenteren op het ritme van de beat!